Tillfället Gör Mannen? // Kao

Har träffat en man.  Tror jag. Första gången hade han begravningskläder på sej, eftersom han kom direkt från en begravning. Sen sms-ade vi  i 2 veckor och när jag träffade honom igår  så hade han OCKSÅ begravningskläder. Då kom han återigen från en begravning. Elegant.  Visst.
 
Vi har skämtat om det här, för snart ska han gå på ytterligare en begravning. Kanske det blir nästa gång jag träffar honom? För tredje gången i den stassen. Har aldrig träffat honom i andra kläder….
 
Känns lite märkligt, men helt ok ändå. Tillfälligheterna gör mannen 🙂 ?
—————————-
TILLÄGG 1/11
Som vanligt sabbar jag en sak innan den ens har hunnit börja.
 
 
 
 
11 svar till “Tillfället Gör Mannen? // Kao

    • Hmmm, det kan jag inte gå in på här. Men kanske det går att reparera. Men det är ju typiskt mej.
      Graven bredvid? Visst börjar jag bli lite till åren, Hemi. Men graven är det fortfarande en bit kvar till:-)

      Kaoskramar

      • Nej. Jag går aldrig på bio. Jag går aldrig någonstans pga bl.a värk, men jag har hört att den är jättebra och vet vad den handlar om. Brukar läsa recensionerna…..
        Vad jag VERKLIGEN vill se är Michael Moores filmer.
        Har inte ens en dvd-spelare, men sånt ska jag fixa så fort jag flyttat (vilket inte alls går fort).

        Kram
        Kao

  1. Jag blir såklart nyfiken, men du verkar inte vilja/kunna säga mer än det du skrivit, synd…Men jag hoppas att du kan reparera det hela och att det hela löser sig till det bästa. Vad lustigt, ibland blir det sådär att man inte ser folk annat än i deras jobbarkläder. Begravningskläder är väl inte det värsta man kan råka ut för? Det är riktigt stiligt, om du frågar mig. Go girl,
    MarathonDonnan!

    • Det verkar gå rätt bra ändå. Djupa kyssar och NÄSTAN allt som hör där till…. Mn måste tänka på att han är äldre…..men jag tycker sex är överskattat….blir bara svettig och kladdig, så det är helt ok, hahahaha!!! Men i min ålder (och hans) så kan man ju göra saker på annat sätt 😉

      Ikväll var det myyyycket trevligt ändå – eller hur man ska uttrycka sej. Men vi var ute och kom överens om att han inte skulle komma hem till mej ikväll. Både hade vi att göra på olika håll. Han ska skriva en artikel inatt och jag vill vara själv

      Kao

      Kaoskram

      • Hahaha, svettigt och kladdigt…det är saker man även kan associera till sex. Men såklart finns det andra sätt att visa att man tycker om varandra på. NI verkar ändå ha kommit en bit på er relation, eller känner er trygga med varandra eftersom ni kan säga ifrån när ni vill vara ifrån varann? Det är inte alldeles lätt att säga i en ny relation att man vill vara för sig själv.

        Jag tycker som du kanske märker mest om dina inlägg när de handlar om det ”vardagliga livet”, men du skriver annars väldigt bra och tänkbara saker.

        Jag håller tummarna för din relation, att den utvecklas i din riktning och att det blir som du önskar.
        För övrigt så är du väl inte sååååå gammal? När du skriver om er relation så låter det som att ni var två 90 åriga gamlingar som möter varandra på era åldras höst. Må så gott,
        MarathonDonnan

      • Ja, i.a.f brukar det bli det när jag hamnar i det läget. Man glider som 2 sälar på varandra av svett till slut :-). Kul då, kanske. Men inget jag ser fram emot nu för tiden. Gillar att vara ensam och engångsligg är verkligen inte min grej. Men L och jag har en annan typ av relation och vi gillar varandra. Tur att ha inte är något påhäng – det är inte jag heller. Båda gillar vi att ha tid för bara oss själva, men också träffas när det är läge. Relation? Vet ej vad jag ska kalla det.. Det är som det är och det är bra.
        ————
        Tack för din cred om mina bloggar. Ikväll kanske jag skriver ett inlägg och gnäller lite – om denna hårda dag.
        ————-
        Gammal? Jag? Jag blir aldrig gammal. Det är bara kroppen som förändras, men ännu är det inte så farligt. Visst möter vi varandra ”på ålderns höst”, men så gamla är vi inte på pappret. Han är pensionerad och jag är ett större (?) antal år yngre än han. Men inte så väldigt mycket. Han kan i.a.f inte vara min farsa åldersmässigt. Tidigare har jag alltid haft förhållanden där mannen är ca 10-12 år YNGRE än jag, så detta är något nytt. Mognare.

        Kao

Kommentera

