Har Han/Hon Gjort Slut? Misströsta Inte. Det Finns Alltid Ett Bra Svar // Kao

  …..Eller hur? Man ska ju inte bli mållös. Gäller både män och kvinnor, tycker jag.

 

 

 

 

 

 

(Bilden fick jag för länge sen av min vän G-B, men det verkar vara ”Bonton” Lindström som har tecknat den. www.bonton.se)

 

Öppna och se bilden ordentligt, det är den värd 🙂

2 svar till “Har Han/Hon Gjort Slut? Misströsta Inte. Det Finns Alltid Ett Bra Svar // Kao

  1. Morm kao ja exakt 4 månader,för mig på lördag.Jag konfontera mannen ja varit särbo med i fem år.Såg vad han valde så slitsamma i dag.I början va jag ledsen besviken.Men det är borta nu.Man är värd någe,sen dela någe med nån som inte acsepterar man är sjuk.Det blir bara en stress.Av det lilla ja gick i går.Så har ja legat med feber värk hela natten.Kom in på goas annas blogg med som har eds.Små barns mamma med till en söt liten knatte.Man tillhör ett helt vård team alla som har eds.Eftersom det är en system sjukdom.Men finns inga broms medeciner.Men sen att man inte kan få raka svar.För man märker ju själv hur svaga alla muskler blir.Ne fy man blir så jävla trött på allt hum hum.Skulle va bättre få ärliga svar en att gå omkring som ett vrak för oss alla med eds.Hoppas din natt varit bra.JHa en fin tisdag kram pianick

    • Knäppt av honom att inleda ett förhållande när han VET att du har en kronisk sjukdom han inte orkar se. Män är ju tyvärr ofta såna. Kanske trodde han att han skulle orka? När jag avslutat ett förhållande har jag först alltid tänkt på alla hans negativa sidor. Det är enklast så. Sen när jag kommit över det värsta kan jag återigen tänka på hans positiva egenskaper. Det är lika jobbigt att göra slut själv som när mannen gör det. Det är ju en förlust, ett bakslag. Tilliten sjunker.

      Det var en eländig feber du har som inte vill ge med sej. Hoppas du kryar på dej snart. Du skulle behöva komma till ett varmt ställe med spa och solsken. Hade jag haft råd skulle jag bjuda med dej till Sri Lanka (ca 35 grader). Där mår i alla fall jag superbra.

      Att träffa andra med samma sjukdom är naturligtvis bra, men det är också nödvändigt att ha (blogg)kontakt med andra som inte har den, så man kan tänka på annat också. Att inte få raka svar är jobbigt. Själv är jag den typen som kräver svar på ett uttalande, tills folk blir förbannade på mej:D . Men det tar jag. Säger man A får man säga B, är min åsikt. Kvinnor har en förmåga att gå som katten kring het gröt. Män är rakare.
      ————–
      Ja, för en gångs skull har jag sovit bra, men somnade inte förrän vid 7.30-tiden i morse. Sover alltid bäst på dagar/eftermiddagar. Men min ishias är överjävlig. Den härrör från ett av mina 3 diskbråck i ryggen/nacken.

      Ha en finfin kväll du också och ursäkta eventuella slarvfel i texten.
      Kramar
      Kao

Kommentera

