Godnattmusik För Alla // Kao

Klarar inte det här, men om du klickar på rubriken i inlägget lär låten komma upp  –  och den är underbar 😉

9 svar till “Godnattmusik För Alla // Kao

  1. Ja man önskar himmlen,va blå för alla.Tack för bra musik.Jag hamnar på kanarieöarna en vecka,alltid någe eftersom ja fick säga upp mitt thailand.Skulle åkt den 26 nov.Men jag och mannen bröt efter fem år som särbo.Lika bra var det,som ja skrivit innan.Tack för din snälla tanke kao i kommentaren under :).Ha en bra onsdag.Själv blev det ny pencelin kur sen diskution stelopera eds leder.Kram styrke kram pianick

    • Det var synd att problem med en karl skulle göra så du inte kunde resa till Kanarieöarna 😦

      KUl att du gillar musiken. Jag äääälskar den. Lyssna också på ”Brothers in arms” med Mark Knopfler/Dire Straits.

      Ska du opereras? Är det händer och fötter som är mest akut?

      Styrkekram tillbaks.
      Kao

    • @ PIANICK
      PS. Det finns alltid några vettiga karlar kvar:-). Men det är också skönt att vara ensam med sina barn ett tag efter ett förhållande. Män har svårare för det. Orsaken är ganska klar…..

      • Visst måste det läka först.
        Jag har ty.ex myyyyycket lång läkningstid, men det beror INTE på långsinthet. Bara att jag alltid hittar fel karlar – eller att det är DE som hittar mej 😀

Kommentera

