Ömhet Och Värme För Alliansens Politik? // Kao

Alliansens och deras sympatisörer verkar nu vilja ha ömhet och värme..

Däng dem i elementet, så blir de både ömma och varma.

13 svar till “Ömhet Och Värme För Alliansens Politik? // Kao

    • Kära Maria. Jag anser att det däremot skulle vara kul att göra det. Vare sej de har känslor eller ej. Kanske skulle de bli lite ömma, i.a.f ;-).

      Jag har varit dålig på att höra av mej till både dej och en del andra, men jag lovar bättring. Tyvärr måste jag lämna in min dator på översyn idag. Den låter som ett tröskverk, jag klarar inte av att ”rensa cache” för jag vet ju knappt vad det är. Men sen ska jag försöka komma igen och då besöker jag dej.Men tyvärr hamnar jag bara på din franska blogg och det språket kan jag inte alls. Även om jag kan fatta vad det rör sej om.

      Massa kaoskramar

    • På’rom, slå’rom 🙂

      Tack för gigatummen. Visste inte det fanns såna ord – jag som är ordälskare. Men fattar ju. Vet ju att Gigabyte är nåt större än kilobyte. Eller har jag fel?

      Ciao’ och ha det bäst.
      Kao

      • Nej, du har rätt.
        Tur att min gigatumme är snäll annars hade den krossat dig. Men du är för god för det.
        Kanske den kan göra susen i ögat på moderatdjävlar och annat löst pack?

        Kram!
        /Skvitt

      • Vi får hoppas på det.
        Jag vägrar tro att folk är så korkade att de återigen röstar på Alliansen. Men mycket hänger nu på hur (S) och EU-kramaren Löfven sköter sej.

  1. Ping: Hemlig länk « skvitts

  2. Hur tror de att de ska få det när de fryser ut de flesta i befolkningen ??? Idioter !!!!

    BS Har inte tröttnat på bloggen, gillar ju den, har bara kommit av mig med skrivandet. Brukar försöka kommentera och hälsa på dom på min lista, det hjälper för de flesta svarar. Så du får bli bättre på att hälsa på helt enkelt, inser jag om det är glest med kommentarer och besök. Dessutom prenumererar jag på ett gäng bloggar.Ska man ha riktigt många besökare får man skriva flitigt, vilket jag inte varit så bra på det sista.

    Trist att det fortsätter trilskas med dottern och bostadsbytandet. Jag längtar också efter att jobba, men det skulle inte gå med allt dropp och värk, tyvärr.
    Försöker verkligen ta itu med saker för att inte falla in i slöheten som man lätt gör av att bara vara hemma, men det sker mot ett visst motstånd.

    Hoppas det ordnar sig för dig, att du får må bättre !

    Kramar

    • De fattar nog inte, men det skulle vara en befrielse att få använda lite våld…..men det är ju en ordvits så man får ta det för vad det är.

      ————–
      Du har rätt angående bloggen, men jag har helt enkelt inte orkat hälsa på så många, varav du är en som jag ändå går in till ibland.
      ————–
      Gällande jobb skulle vi kanske kunna slå våra kloka huvuden ihop. Båda har vi jobbat länge inom akutsjukvården och är tämligen välutbildade. Vad är det som säger att man inte kan jobba hemifrån några timmar i veckan? Det skulle vi båda må bättre av. Dessutom hjälper vi andra….Jag har bra connections gällande finansiering för att starta upp ett litet 2-mansföretag. Rådgivning t.ex. Nåt som ingen annan pysslar med. Har vissa ide’er och återkommer när jag har dem på pränt;-)
      ——
      Shoot, girl!
      Kramar
      Kao

  3. Jag fattar, men den får stå kvar ändå. Vem som helst begriper väl det. Felskrivningar (inte felstavningar) är jag själv rätt bra på. Ingen är felfri, hehe. Det är ju bara kul.

    Kram

Kommentera

