Lyssna. Från Mej Till Dej Idag 3/8 2012 //Kao

http://www.youtube.com/watch?v=N1wg9jyvfN0&feature=related

9 svar till “Lyssna. Från Mej Till Dej Idag 3/8 2012 //Kao

  1. Tack!
    Helt underbart.

    Jag bjuder på en riktigt skrämmande dårdjävul som motvikt:

    Men även på fin musik:

    Den du!

    Och jag kan ju inte undanhålla dig detta heller:

    Kram och 3vlig helg!
    /Skvitt

    • Den översta dåren har jag hört allt för ofta. Gör mej galen att det finns såna människor – om inte karln är död redan, vilket jag hoppas…..
      Tack för musiken.
      Kram
      Kao

      • Tack själv.
        Jo, dåren ja, man får ju hoppas att han blir sjuk och utförsäkrad och sen dör och brinner i det eviga Jehenna.
        Han har empati som en psykopat.
        Det bästa med honom är att han säger det som moderaterna gärna vill säga, men inte vågar.

        Jag önskar han får inälvsmask, men de vill nog inte kalasa på honom.

        Kram!
        /Skvitt

      • Det var ord och inga visor! Intervjun gjordes i slutet på 1990-talet, så den redan då gamla stöten kan väl inte vara vid liv nu???

        Nä, vore jag mask skulle jag välja ngon annan att kalasa på. Tror den karln skulle smaka skit. Även för en mask…..men nu är jag ju inte en mask 😀

        Kram
        Kao

      • Sant, men man måste lyfta fram honom bara för att han är så skrämmande OCH för att han säger ju just det jag nyss sa: Det som moderaterna egentligen vill, men inte vågar säga rent ut.
        Alltså ska videon med, titt som tätt!

        Kram!
        /Skvitt

      • Visst. Man märker i ”Det sovande folket” och på (M):s skrämmande politik att de beundrar honom som en som har alla svaren. Men i själva verket är det ju tvärtom! Sån skrämmande arbetslöshet har vi inte jämfört med andra länder. Vi har bara fel arbetsmarknadspolitik och fel regering, och Borg har låst skattkistan med VÅRA pengar. Han är som en levande spargris. För att få hjulen att snurra måste han ju för fan investera i infrastrukturen som också skulle ge en massa nya jobb. (M) gör allt bakvänt och vill bara skryta med tjusiga statsfinanser – och i fråga om sådant är vi mycket impopulära i resten av Europa .

        Kram
        Kao

  2. Underbar sax, inspirerat – jag lyssnar till den en gång till – Iĺl wait for you – Wait for me should I fall behind – så enkelt, så skönt – De olika rösterna, en efter en fram

    • Altsax = mitt favoritinstrument. Det är en mycket själfull låt. Tänker lite på andra som gjort liknande, men den här låten är underbar. Har aldrig hört Bruces fru Patti sjunga förut, annat än i bakgrunden. Hon har OCKSÅ en fantastiskt röst. Det har de alla. Och budskapet är glasklart. Det är kärlek till sina medmänniskor.
      Tack för att du lyssnade.

      Kao

Kommentera

