Mår Nästan Fysiskt Illa // Kao

Jag mår verkligen inte bra. Är orolig och  dyster.  Lever inte som jag borde, enligt min egen övertygelse.  Måste sluta lyssna på down-låtar och tänka i negativa banor. Har svårt att hitta en enda bra grej jag kan hänga fast vid.

12 svar till “Mår Nästan Fysiskt Illa // Kao

    • Brukar aldrig be om hjälp, som du vet. Men nu är det verkligen kris. 2/3 ska vi flytta och jag kämpar just nu på med att fixa pengar till just flytten. Men den själsliga biten är 1000 ggr värre.

    • Tack för din omtanke, förresten. Du är en underbar människa som förstår dej på andra och kan sätta dej in i andras situation på ett makalöst fint sätt.

      Kram

  1. Det låter inte bra alls. Blir det för mycket för dig med flytten och allt, när du har diin ständiga värk? Orken kan ju inte vara den bästa och då är det lätt att deppa ihop, allt kan kännas övermäktigt.

    • Egentligen har det eskalerat under de senaste 2 åren och jag sitter som i en rävsax, känns det som.

      Det är mycket det beror på, men i den sitsen jag sitter nu har jag svårt att påverka min egen situation i den mån jag vill och alltid varit kapabel till tidigare.

      Därför är läget enormt frustrerande nu. Överväldigande, ja verkligen! Värken är nästan det minsta problemet nu. Trots att den är ständigt närvarande.

      Tack för din omtanke.

      Kao

  2. Livet har sina ups och downs. Fördelen med downs är att man värdesätter ups! Annars vore livet slätstruket.

    Kram, kram och åter kram!
    /Skvitt

    • Det är väldigt sant. Men en ‘down-period’ får inte vara för länge, som den gjort hos mej. Har tappat både en massa hår och aptiten. Plus det lilla sociala umgänge jag hade.

      Kram
      Kao

Kommentera

