Fem Dagar Kvar Till Flytt // Kao

Ujujuj, vad jag har packat och kastat grejor! Än så länge 17 flyttkartonger. Så fort jag öppnar en garderob väller det ut nya saker. Varför äger jag så mycket jag aldrig kommer använda? Men det är skönt att kasta saker.

Så nu är det ‘bara’ köket kvar – och det lär ju bli minst 4 lådor till…

….tur jag har börjat i god tid.

Och på lördag, gott folk, har jag flyttat in i mitt nya hem och där kommer jag bli kvar tills liemannen  hämtar mej, eller vem det kan bli  😀

4 svar till “Fem Dagar Kvar Till Flytt // Kao

  1. Roligt att höra att du får ordning på boendet =0)

    Hej vännen, nu börjar jag komma igen och har skrivit några inlägg. Nu har jag börjat kika runt i alla bloggar som jag saknat

    Varma Hemikramar ♥

    • Just nu är det bara för mycket av allting. Bara jag kommer på plats blir det nog bättre.
      🙂

      Kommer inte kunna skriva och läsa så mycket denna vecka, eftersom allt är upp-och-ner. Etter värre lär det bli senare i veckan.

      Är så glad att du är tillbaks.

      Kram
      Kao

    • Det är fruktansvärt! Bland det värsta jag varit med om, mätt i jobb och tråkighetsgrad. Vidrigt! Har hållit på i 3 veckor nu. Minst 10 stora svarta sopsäckar har jag kastat och hittills har jag ca 22-25 lådor med grejor, men det blir ytterligare ett par. Dottern har väl ca 15 – mest kläder….exlusive några kökslådor, då hon får med sej porslin och annat som jag inte använder. Faktiskt det snyggaste,men det är ju hon som kommer ha flest gäster så det är helt i sin ordning. Jag har bestämt det ska vara så.

      Håller på att avfrosta frysen nu – har tagit många timmar och är ff inte klart, nu kl.21.30. Det rasar ner is hela tiden. Fullt med tidningar under frysen. Ja, du vet.

      Aldrig mer en flytt!

      Så jag vet mycket väl hur du känner inför flytten. Lycka till själv i ditt nya hem. Så småningom hörs vi väl om hur det blivit när vi flyttat 😉

      Ciao’
      Kao

Kommentera

