Sov På Min Arm // Kao

Kao: L  Med Harry Potter I Famnen Och En Kobrakyss

(Bild: Privat)

Den tama uttern Harry Potter somnade omedelbart i min dotters armar och ville sen inte lämna henne. (Thailand)

Öppna kommentarsfältet för att se bilden.

15 svar till “Sov På Min Arm // Kao

  1. Söt, söt! Men var fasen får man tag i en tam utter?
    Psst! Går det inte att skriva lite mera om uttern och visa fler bilder?

    Kram på er alla tre, du, dottern och uttern!
    /Skvitt

      • Kul :-). Själv är jag ju helt utanför FB, som du vet. Kommer aldrig heller hamna där. Men dottern är med.

        Kram
        Kao

    • Herregud! Vi har haft många fler liknande nära möten med många fler djur än Harry P., men han är ju så söt!
      Elefanter, delfiner och ormar är andra djur är möten från våra resor.

      Skulle läggta in bilder från Laos 2008, men fick hjärnsläpp och det gick plötsligt inte… 😦

      Återkommer när jag återfått mina h-celler…if ever

      Kram
      Kao

      • Äh! Nu vill jag bara att du ska ha en fin midsommarhelg. Och alla andra dagar 😉
        JUst nu börjar det åska här. Häftigt! Typiskt juni. Kan också komma rejäla hagelskurar i juni. Vi får väl se 😉

        .
        Ha det gott 🙂

        Kram Kao

      • Jag önskar dig också en fin midsommar med sill och nubbe eller hur du nu vill ha det.
        För egen del kanske det blir sill, men ingen alkohol. Det kan man ju inte inmundiga när plikten kallar. 🙂

        Kram!
        /Skvitt

      • Ja, du ska ju jobba. Hoppas du får det fint ändå.
        Själv dricker jag aldrig starksprit, tycker det är vedervärdigt i alla former. Ett glas vitt eller vanliga öl, 3,5-or blir det för min del. I så fall.

        Kram
        Kao

      • Jag är inte heller förtjust i starksprit. Det kan bli en 6:a Samocka, Xanté eller en wiskey på krogen, men inte mer. Men för många hör en nubbe till sillen eller kräftorna och det har jag inget emot, men ser det inte som nödvändigt.

        Kram!
        /Skvitt

      • En liten punschknapp eller Baileys är så långt jag kan sträcka mej, men jag köper det aldrig själv. Går knappt på systemet – nån gång/månad, kanske. Då kan det bli en liter vin. Kan inte planera sånt.

        Kram

Kommentera

