Korkade amerikaner. Se videon :-) // Kao

http://www.youtube.com/watch?v=_mWtWz_aGyk
 
 
16 svar till “Korkade amerikaner. Se videon :-) // Kao

  1. Man skulle också kunna skriva att okunnighet bland befolkningen är det makthavarna eftersträvar, då befolkningen blir mer foglig, och mindre oppositionell. Kunskap är makt har det hetat förr, nu vill de som har makten behålla den, då deras kunskaper också har minskat.
    Svante

    • Visst är det så. Man vill inte ha en befolkning med kunskaper och som kan tänka kritiskt. De skulle ju kunna opponera sej och se igenom myndigheternas falskspel. Som Wall Street Rörelsen – det var ju personer som hade börjat begripa vad det handlar om.

      Kao

    • Här kan jag se videon. Ja, vad svamlar hon egentligen om?
      Det finns en annan som tävlar i en frågesport. Man tror inte sina öron!

      Kao

      • Det har varit strul någonstans idag, för jag måste trots att jag var inloggad på min blogg skriva in alla mina adressuppgifter för att kunna kommentera hos dig. Alla Skvitts länkar fungerar från din blogg till mig. Kul att du hittade flickebarnet, med kunskaper.
        Svante

Kommentera

