Lite Musik Till Dej Ikväll (öppna kommentarsfältet för att höra ;-) // Kao

http://www.youtube.com/watch?v=KtBbyglq37E

11 svar till “Lite Musik Till Dej Ikväll (öppna kommentarsfältet för att höra ;-) // Kao

  1. Underbart så klart.

    Vad sägs om detta?

    Och om det är för långt så lyssna på det här istället:

    Mer bra musik:

    Och denna klassiker:

    En av mina absoluta favoriter:

    Och dit hör även denna:

    Men givetvis är detta också en visa att lyfta upp:

    Kram och ha en bra helg!

    /Skvitt

    • Country Joe & The Fish har jag haft, liksom The Band. Men psykot jag var tillsammans med krossade alla mina lp-skivor från slutet av 60-talet till 80-talet :(.
      Som grädde på moset tog han tegelstenen som jag hade framför kakelugnen och kastade in i tvn….

      Men nu har jag musik för hela kvällen. Tack för det.

      Kram och ha en bra helg du också.

      Kao

      • Yes. Jag hittade hans journal på en alkoholklinik där jag jobbade extra. Där kunde jag se hans diagnos och den stämde precis överens med vad jag hade misstänkt…

        Kram
        Kao

      • OK, mera musik får du här. Första videon är mörk i ”rutan” en stund. Fråga inte mig varför! Men sen blir det bild. Och musik!

        Om du har tid efter den så har du mera att lyssna på här:

        3 andra riktiga klassiker, som du har hört många gånger:

        Minns du denna?:

        Och riktigt nostalgiskt – fixa en karl innan du börjar spela ! 🙂

        Och lite tuffare:

        Sista musikvideon för den här gången:

        Jag kom till att tänka på en galen helikopterpilot. den MÅSTE du se!

        Han är inte klok!

        Ha en bra helg, kram!
        /Skvitt

Kommentera

