Varför Ge sej På Berg När Det Finns Småsten? ;-) (video 2 minuter)// Kao

Så ska de tas 😀

http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article24608.ab

4 svar till “Varför Ge sej På Berg När Det Finns Småsten? ;-) (video 2 minuter)// Kao

      • Det roliga är att han är så mycket längre och som man tror han det är så djävla lätt att ta mobilen från henne. Och så går han på en sådan djävla smäll, på kulorna först och sedan krossas näsan också, vilket gör ännu ondare av filmen att döma. Jag hoppas han fick sig en näsbränna 😉 för livet och lägger ner sitt beteende, det fega, egoistiska, respektlösa kräket.

        Den här tjejen får gärna komma hit och ta en dust med Reinfeldt också, tycker jag. 😀

        Kram!
        /Skvitt

      • Haha! ske behgövas. Jag tror inte på våld, men man mnåste få försvara sej. Även om det behövs en del våld då (precis som stater som invaderas av andra stater som inte har där att göra) = självförsvar. Det var ett typexempelo på vad vi fick se i denna video 🙂

        Har själv gjort liknande. Vägrar lägga mej ner och bara gråta. Om jag kan göra annat – och det har ju hänt; inte minst med psykopaten jag var tillsammans med på 80-talet :(. Han sa bl.a att jag var den enda kvinna i hans liv som slagit tillbaks. Det såg jag som en cred, men det var inte menat så från honom.

        Kao

Kommentera

