Never Poke A Leopard With A Stick // Kao

Man ska ha respekt för djuren, eller hur? Men när man inte har det…då kan det gå så här:

http://www.youtube.com/watch?v=SEl1FUKXFek

14 svar till “Never Poke A Leopard With A Stick // Kao

  1. Denna video bevisar att det finns dumskallar även utomlands. Jag trodde alla visste att man inte retar ett kattdjur, inte ens Misse, som ligger i vardagsrumssoffan. Man kan få rivet skinn.
    Svante

  2. Ja, Svante menar mitt inlägg om Buddis i TV soffan. Din video visar en riktig idiot som fick vad han förtjänade. Man ska aldrig behandla djuren illa! Men somliga människor tror att de är allenarådande gudar över djuren. Men så är det ju inte.
    Kram/Rozie

  3. Makalöst!

    När jag var barn var jag om somrarna i Skärhamn. Där fanns det massor av vilda katter. De betraktades som en plåga och den som hade oskicket att lägga ut mat åt dem sågs inte med blida ögon.

    Men som det barn jag var så försökte jag klappa en sådan katt. Det gjorde jag aldrig om!

    Som tur var så var den ju inte stor som en leopard, men jag kan intyga att den var lika aggressiv som leoparden i videon.

    Vår korkade hund försökte sig kaxigt på en sådan katt. Han undkom äventyret med en sönderklöst nos. Där hade han inget att hämta och hade för resten av livet en påtaglig kattskräck! 🙂

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

