Robert Aschberg Läser Lusen Av En S.K ‘Proffsbloggare’ ( se videon ca 13 minuter)// Kao

Robert Aschberg ÄGER här i intervjun i RADIO ETT med Katrin Zytomierska, eller vad hon nu heter – en s.k proffsbloggare. En äcklig typ, anser jag. En riktig förtryckare.

En sån som fick vara kvar när vi övriga tvingades flytta från AB-bloggen. Denna kvinna Katrin Z. som han intervjuar har inte gjort något vettigt i sitt liv. Det hon har gjort är att trycka ner andra människor. Särskilt de som har det sämst…och för detta får hon även betalt! Märkligt.

Nu säljer hon dessutom ut sina egna ungar på sin blogg.

Kolla här:

http://www.youtube.com/watch?v=njUTKP8U8X8

Här får fanskapet svar på tal av en lyssnare i Radio Ett:
http://www.youtube.com/watch?v=gD0fYV3bGDw

Tyvärr ska radio ett läggas ner nu. Av oklar anledning.

8 svar till “Robert Aschberg Läser Lusen Av En S.K ‘Proffsbloggare’ ( se videon ca 13 minuter)// Kao

  1. Sådana kvinnor kan inte finnas, och skulle de finnas borde de inte få ta hand om sina egna barn. Om jag skulle vara pappa till en sådan kvinnas barn skulle jag kämpa livet ur mig för att få vårdnandet om barnen.
    Svante

    • Förstår. En sån människa har inte alla hästar hemma, om man säger så. En riktig förtryckare!
      ——–
      Tycker det är jättetråkigt att Radio Ett lägger ner.

      Ciao’
      Kao

  2. @ SVANTE: När en sån här nolla behöver en barnflicka för att hon ‘måste gå på möten’ etc visar bara hur hon anser att hon kan höja sej över mängden. En otäck typ.

    Hon behöver ju inte barnvakt, hon har ju inget jobb! Fattar precis varför barnflickan drog iväg. Heder åt barnflickan som satte ner foten och drog!

    Men sen finns det ju andra stackare, både svenska och utländska, som böjer sej för K.Z:s krav bara för att hon är ”känd”. Usch, fy fan!

    Kao

    • Antagligen är det därför ingen bryr sig om mina åsikter jag är ju inte känd, och jag tror inte jag skulle trivas som kändis.
      Svante

      • Vi är en massa personer som bryr sej om dina
        åsikter!!! Många läser men alla kommenterar inte.

        (PS. Kan du inte skaffa dej en LITEN hund? Och ta reda på lite av dess historia innan?)

        Ha det gott
        Kao

Kommentera

