Helvetet På Jorden. Nordkorea // Kao

Finns flera helveten på Jorden, men det här är  helt otroligt.! Och det är ingen propaganda mot landet. Detta är vittnesmål från sanningsvittnen som överlevt terrorn och lyckats fly.

Kan man bo i ett jävligare land än detta?

Varför kan ingen ta död på Kim-Jong-Un, när det internattionella samfundet tar död på så många andra oskyldiga?

Kolla här:
http://www.youtube.com/watch?v=wM1sKwW_Ogk

19 svar till “Helvetet På Jorden. Nordkorea // Kao

  1. I ett så slutet land är det svårt att veta vad som är sanning och vad som är lögnaktig propaganda.
    Att det är slutet är helt och hållet västs orsak.
    Vad som är sanning och lögnaktigt förtal är dock mer än jag förmår säga något om. Men jag ställer mig skeptisk till det jag läser i våra media.

    Och även om allt är sant så tror jag inte det hade kunnat bli så ifall väst inte hade isolerat landet i över 60 år. Så vem är i så fall skuldfri?

    Kram!
    /Skvitt

  2. Utan att ha några som helst kunskaper om Nord Korea, är jag böjd att hålla med Skvitt i denna fråga. Kapitalisterna måste ha något att skrämmas med, så kommunismen inte får övertaget i världen. Förr hade man Sovjet Unionen, och i viss mån Kuba. Hur kan vi veta att dessa så kallade ”sanningsvittnen” från Nord Korea verkligen finns. Om deras berättelser är sanna håller jag med om att den kommunism, som finns i Nord Korea är förkastlig. Jag är ledsen men jag litar inte på kapitalistpressen idag, och har aldrig gjort det.
    Svante

Kommentera

