Sopiga, Sopiga ‘Mello’ // Kao

Vad är Melodifestivalen för tillställning egentligen? Är det en tävling där sämsta låt vinner? Jag bara undrar om jag har missuppfattat hela grejen…

Sverige har några av världens bästa låtskrivare till sitt förfogande, men kan de inte bättre än så här så är det ju ytterst beklagligt….och alla hysteriska bakgrundsdansare med identiskt sprattel…och sen undrar jag om de två programledarna verkligen var de roligaste  man kunde hitta…

Jovisst.   Jag låter  nog misogyn och fördömande, men faktum kvarstår: jag tycker så här. Mal ner skiten!

Svart Tv-ruta ikväll. 

2 svar till “Sopiga, Sopiga ‘Mello’ // Kao

  1. Melodifestivalen – ett kommersiellt och politiskt jippo som jag inte tittar på. Det är väl där man tar ut låtarna för Eurovisionsschlagerfestivalen om jag är väl underrättad. Den är ännu värre för enligt den ska vi tydligen få för att Izrael tillhör Europa! Snacka om sionistisk verklighetsförvanskning!

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

