Intressant Samtal idag I 2:an Med Pehr Garthon – Och en Hel Del Till // Kao

Kl.20.00 – 21.00 (18/2-13) idag var det en intervju med Pehr Garthon (MP). Mycket intressant, men det bekräftar nu ännu mer min åsikt  att (MP) är vindflöjlar.

Nu kl. 21.00 ser jag ”Veckans Brott” på SVT  ettan med den otroliga Leif GW Persson ; som jag hade som föreläsare i Kriminologi på 70-talet. Man kan tycka vad man vill om honom och hans uttalanden, men jag gillade  honom skarpt då och gör det fortfarande 😉

Kl.22.00 på ETTAN kollar jag just nu : ”Svart Guld och Vita Män” – och inser redan nu att det aldrig kommer bli fred på Jorden 😦

Alla vill bara berika sej själva…och snacket om att hjälpa de fattigaste är bara skitsnack. Detta är min övertygelse, min åsikt.

2 svar till “Intressant Samtal idag I 2:an Med Pehr Garthon – Och en Hel Del Till // Kao

Kommentera

