Det Här Är Så Bra Och Så Charmigt. Så Vackert :-) // Kao

Denna man, David Garrett,  har sålt miljontals skivor. Att som kvinna få denna uppvaktning är ju bara en dröm? OK, det är ju en show, men ändå. nFinns det såna män? Det visste jag inte…

http://www.youtube.com/watch?v=zxoYQyBQoFk

20 svar till “Det Här Är Så Bra Och Så Charmigt. Så Vackert :-) // Kao

  1. Jisses…tror till och med att jag kan börja gilla fiol. 😉
    ..om inte annat så för att vila ögonen på honom en stund.
    Ett himla vackert ”skal” har han i alla fall 😉

    • Precis så tyckte jag också. Lyssna på flera låtar med honom. Ibland tolkar han Queen, Metallica och andra band. Han är suverän!
      🙂

      Kao

      • Jo, spelar han den typen av musik så klarar jag av ”gnisslet” med fiolen. 😉
        Jag gillar förvisso irländsk musik mm. Men klassisk musik typ symfoniorkestrar är absolut inte min typ av musik.
        ”Bergakungens sal” …urk så tungt..
        Basch, Bethoven…etc. Nej, nej, nej… Jag blir stressad när gnisslet och mullret sätter igång.

      • Håller med.
        Men Garrett spelar en massa rock,n roll – låtar. Leta vidare i listan på Youtube.

        Man märker dock att han är fullt medveten om att kvinnorna faller som käglor för honom. Hahaha!

        Dessutom gillar jag hans hår, smycken och kläder, som inte alls hör till den där musikgenren egentligen.

        😉
        Kao

      • Jo, det var det jag syftade på när jag skrev ”skalet”… Han är fin att titta på. That´s it.

      • Jag är verkligen ingen fiolälskare själv, men han spelar med sån skön inlevelse och såna låtar som jag gillar.

        Kao

      • Jag skulle hellre lyssna på rockgenren om jag ska lyssna på Queen, metallica etc.
        Tycker inte utseendet spelar ngn roll när det gäller musiken.
        Men visst ser killen bra ut. Hoppas du förstod att det var det jag menade.
        (Detta inlägget hamnar ju fel hos dig i vanlig ordning, då man inte kan skriva svara på alla dina inlägg. (Därför svarar jag här uppe nu)

      • Inlägget har inte alls hamnat fel, vad jag kan se.
        Går det inte svara på alla mina inlägg? Konstigt. Har jag inte hört förr :(.
        Här hamnar de i.a.f rätt.

        Kao

      • …och nu går det inte stänga funktionen, vilket jag tycker är mindre bra.
        Men inget förvånar längre… ”IT-teknikern” ville uppenbarligen annorlunda…

      • HAHA :D.
        Jag har samma problem med tekniken och är glad bara det funkar någorlunda tillfredsställande. Det räcker för mej – jag har inte bråttom och kan heller inte ta in mer kunskaper i ämnet.

        Teknik är inte alls min grej. Jag blir bara arg och trött och det vill jag inte bli….
        😉

        PS. Kolla mitt senaste inlägg.

        Kao

Kommentera

