James Brown – Funky Music. // Kao

Öppna och lyssna. Ca 3 minuter.

 

22 svar till “James Brown – Funky Music. // Kao

      • Ry Cooder är alltid en av de bästa 😉
        ———
        (PS. Min dator håller på att krascha, så den ska till PC-doktorn i morgon)

        Kram
        Kao

      • Ry Cooder är bra.

        Men datorn, jag har ju sagt hur du ska hålla den i trim. Bara följa mina råd, gumman!

        Kram!
        /Skvitt

      • När jag har försökt installera RCleaner 2 ggr, så dyker det upp att man måste betala och det tänker jag inte göra. Sen får jag inte bort eländet 😦

        Kram
        Kao

      • Jag minns inte vilken länk det var. Måste varit länge sedan eller så fanns det fler program där. CCleaner är visserligen bra, men GU är mycket bättre så därför rekommenderar jag det programmet nu för tiden.

        Gör ett nytt försök. Gratisvarianten duger gott.

        Kram och lycka till!
        /Skvitt

      • Nej, men du har inte klickat på högerfliken. Där står det inte ”Defragmentera”. Det står ”Defragga”, antagligen för att göra det enklare.

        När programmets fönster öppnas ska du alltså titta överst. Där finns det 3 flikar: ”Översikt” (till vänster, ”1-klicks underhåll” (i mitten) och ”Avancerat verktyg” (till höger). Klicka på den fliken så ser du ”Defragga”.

        När du ändå är här i programmet kan du också klicka på ”Sök fel”, ”Radera historik” och ”Reparera systemfiler”.

        Kör på när du ändå är igång!
        /Skvitt

    • Japp, det blev bara skit med Chicago och jag tror det berodde på att de vill bredda sin publik. Urk!
      Bra konst säljer sig själv, men tyvärr inte lika bra som kommersialisera skit.
      När jag talar om Chicago så avser jag bara de tidiga låtarna. Resten kan ju de obegåvade hänge sig åt.

      /Skvitt

Kommentera

