Gick I Sömnen // Kao

sömngångare

Härom natten gick jag i sömnen, vilket jag inte kan påminna mej om att ha gjort  tidigare i mitt liv.  Klockan var runt tre på natten då jag vaknade i köket där jag lockade på vår katt som varit död i ca 10 år…  Jag vaknade av min egen röst. Det var en märklig känsla, men inte obehaglig. Jag var både ‘med’ och inte.

Barn brukar gå i sömnen. När min dotter var runt 8-10 år vaknade hon i min säng och hade ingen aning om hur hon kom dit.

Har du erfarenheter av att gå i sömnen?

11 svar till “Gick I Sömnen // Kao

Kommentera

