Det Största Politiska Puckot Jag Någonsin Hört // Kao

Detta är nog det största SD-puckot jag har sett. Jag skäms å hans vägnar. Hur kan en sån person över huvud taget få mandat att bestämma något i en kommun. Här i Filipstad. Han är ju helt hjärndöd! Och han är definitivt inte den enda. Han fattar ju ingenting och kan inte svara vettigt på en enda fråga. Lyssna och lär:

 

13 svar till “Det Största Politiska Puckot Jag Någonsin Hört // Kao

  1. Rätta mig om jag har fel……
    En avhoppad nazist som tycker det är bättre att prata……?
    Då blir det nog inte bättre…….
    En perfekt representant för Sverigedemokraterna.
    Nästa partiledare….

    ”Fornminne”…..?
    Milde Herre Gud……

    /Per

  2. Vad klagar du på. Det är en lysande politiker. Den förste som har övertygat mig om att rösta på SD 😀 😀 😀
    Hoppas han blir statsminister! 😀 😀 😀

    Här är det en som jag skulle vilja se som Socialminister. Men hon verkar så driftig att hon säkert också kan posterna som finansminister och utrikesminister också.

    HO! HO! HO!

    Folk skulle sitta bänkade i sofforna varje gång regeringen skulle uttala sig om något. Och tänk när de ska tala med kollegorna i andra länder. Språkkunskaperna verkar ju imponerande. FLYTANDE VÄRMLÄNDSKA. Det du!

    Kram!
    /Skvitt

Kommentera

