En Liten Visa Till Alliansen // Kao

Så här i valtider vill jag tillägna Alliansen en liten visa. De behöver ju också musik och brukar dra valser titt som tätt. Jag tror inte att Alliansdansen funkar här. Men vi har ju sett de tondöva dansa förr – så det kanske går. 😉

(C:a 2 minuter) Öppna och lyssna:

12 svar till “En Liten Visa Till Alliansen // Kao

    • Javisst är det?
      Nu har vi tröttnat.
      Morgondagen är som en thriller.
      Dottern och jag går till vår vallokal och gör vad vi kan för att mota bort de idioter som håller på att förstöra vårt land.

      Ha det bäst!
      Kao

      • Samma här.
        Är i grund och botten en positivt lagd person, men har onda aningar inför valet i morgon söndag. JUst som jag har skrivit så många gånger förr, så är mina farhågor att (M) kommer liera sej med (SD) om makten hotas. En blåbrun röra, alltså . Och helt i linje med Alliansens grisiga dolda agenda. Som ju inte är svår att förstå. Allt för att behålla makten!

        Den uttryckslöse Reinfeldt kommer återigen att fucka upp svenska folket.

        Jag hoppas jag har fel.

Kommentera

