Skulle Du Våga Lita På Dessa Personer? // Kao

Första intrycket av en annan person behöver inte vara det slutgiltiga. Det har livet lärt mej.

 

Men ibland undrar man ju…. Skulle du köpa en begagnad bil av någon av dessa män? Skulle du låta dem sitta barnvakt åt dina barn, eller låna ut pengar till dem`? Ens  låna ut din cykel? Ta en titt på dessa bilder:

🙂

 

http://nyheter.se.msn.com/bilder/n%c3%a4r-ansiktsh%c3%a5r-blir-brottsligt#image=16

 

 

13 svar till “Skulle Du Våga Lita På Dessa Personer? // Kao

  1. Jag har så brokigt umgänge att det inte var många som jag reagerade på så som det bör förväntas. De med tattu i fejan och nån mera.
    Sen är det ju klart att man måste snackas vid ett tag också, innan man dömer. Man kan aldrig döma någon på utseendet. Det är ju därför psykopaten är ”osynlig”.

    Kram!
    /Skvitt

    • 😀
      Klart man inte ska döma någon efter utseendet – men många av dessa personer skulle jag bli klart misstänksam emot.
      Men denna kvinna, då? Seriemördare. Nu avrättad.

    • PS. SKVITT: Aileen Wournos har rätt i en del av det hon säger, men hade givetvis inte rätt att göra som hon gjorde. Men även här och nu vill jag att du först och främst kollar hennes utseende. I andra hand vad hon säger. Vanligast går inte heller jag på utseendet, det kan vara djupt orättvist.

      Men visst känner du igen blicken hos Wournos?
      Det finns flera, längre videos med henne.

      Kram
      Kao

      • Hon är förbannad och hon ser inte att hon har minsta skuld, känner ingen skam och har ingen ånger. Det är klart att hennes blick utstrålar allt detta.
        Hade hon inte varit upprörd och du hade träffat henne i en helt annan situation hade du kanske uppfattat henne som trevlig. Men hade du råkat förnärma henne hade mött samma blick och aggressivitet.

        Kram!
        /Skvitt

      • Nej. Där har du nog fel! Både du och jag och flera med oss hade sett att något allvarligt var fel. Men kåta lastbilschaufförer, som hon mest dödade, skulle i sina egna dimmor inte se detta.

        Kram
        Kao

      • Det går ju inte att säga något helt säkert. Men jag svarade utifrån hur psykopater brukar funka. Dock är jag helt övertygad om att det förr eller senare hade visat sig vad hon går för (var).

        Kram!
        /Skvitt

    • @SKVITT: Kolla några av de längre intervjuerna med Aileen Wournes. Hon var en intelligent kvinna, verbal. Men det brukar ju psykopater vara ; vältaliga.

      Hennes liv var en mardröm från början till slut.

      Kao

    • Jag skriver ju också det i mitt inlägg 😉 men nu skriver jag om just utseendet. Ibland undrar jag dock hur det är ställt med förmågan att göra sej snygg och tilldragande.

      Ska läsa ditt inlägg.

      Ciao’
      Kao

Kommentera

