GOTT NYTT ÅR till er alla //Kao

Gott nytt år till er alla, önskar jag  :-).

(Sitter just nu och laddar för att ta mej ut och åka några hållplatser med bussen till en fest jag är bjuden på.)

Vi hörs nästa år 😉

15 svar till “GOTT NYTT ÅR till er alla //Kao

  1. Ja, God Forts! Jag hittade dig idag hos Helena på Parnassen – vet inte om vi ‘setts’ på annan nätplats men …

    Vi tycks ha gemensamma tankegångar och när jag såg ‘Nu börjar det obehagliga igen i min lägenhet’ förstod jag att det var mer än tankar. Två vintrar har jag haft pestodör som ingen kan hitta orsaken till … men … troligen inte samma hos dig. Jag måste kolla …

    • Döda råttor? 🙂
      Nä, det var inte samma som jag upplevde. Men nu finns bara rubriken kvar, texten är borta. Vet inte varför.

      Kao

      • Nej, då, inga döa råttor eller andra lik – stanken kom från väggen bakom diskbänken mot trappan och luktade rutten mat e d – ‘ren’ kloak.

        Efter stambyte hade gammal avloppsstam lämnats kvar – men det var inte därifrån utan troligen från nytt luftningsrör i väggen.

        Som jag röjt med vaktmästeri och hantverkare!

        I år började det med att killen två våningar under borrade i sitt kök en kväll. Då hade jag ändå haft en hantverkare som ‘pluggat’ min vägg. Men det avtog, Tackochlov! Än är det tre månader kvar till april …

Kommentera

