Kärlek På Mors Dag :-) // Kao

En kärleksförklaring från min dotter till mej på Facebook på Mors Dag, plus en 
orättvist fördelaktig bild på mej själv, som jag dock inte visar här.
Jag har ju inte Facebook, men jag såg detta idag på dotterns mobil. 
Och jag blev så otroligt glad :-)

"Du har inte bara visat mig hela världen, du har även visat mig hur 
man blir en stark människa med båda fötterna på jorden. Du har lärt mig 
cykla, du har lärt mig laga mat, du har lärt mig rätt från fel och du 
har lärt mig allt du kan. Du har gjort allt detta helt ensam och du har 
gjort ett grymt jävla jobb. Du är den bästa mamman på jorden och jag 
älskar dig och tackar dig för att du har varit både en mamma och en 
pappa för mig. Du är den starkaste och mest fantastiska människan som 
finns. Idag ska jag skämma bort dig" - skrev hon.

Hon bjöd på supergod mat och jag fick också ett paraply (!) :-)
Älskade 25-åriga 'unge'!
5 svar till “Kärlek På Mors Dag :-) // Kao

    • Nej, kanske inte…..jag vet att allt hon fått uppleva under sin uppväxt glädjer henne väldigt mycket.

      Jag är ingen perfekt mamma, långt därifrån, men jag har i.a.f gjort ALLT jag kunnat för att hon skulle få en fin och spännande barndom och få se hur andra människor i världen har det. Inte minst de allra fattigaste och värnlösa. Det har gjort henne till en omtänksam och fin person.

      Kao

    • …och om ett par år vill hon plugga Mänskliga Rättigheter och andra närliggande ämnen…..och hon skulle passa bra att jobba inom Amnesty eller något som har med FN att göra.

Kommentera

