”Mata Inte Min Man” // Kao

http://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/sparkades-ut-av-frun-%E2%80%93-nu-bor-han-i-tr%C3%A4dg%C3%A5rden/ar-AAfbuzs?ocid=mailsignoutmd

18 svar till “”Mata Inte Min Man” // Kao

      • En riktig prakthäxa. Ungefär som en man som plågar sitt ex. Hur man kan göra som hon gör är ju otroligt!!! Vem vill ha en sunkig sambo i buskarna utanför huset? Hon borde skämmas.

        Man vet dock inte om han har parasiterat på henne tidigare och att hon helt enkelt har ruttnat och därför kastat ut honom. Hela historien är näst intill ofattbar.

    • Frun ville skiljas efter 32 års äktenskap. Det var hon som drog in stålarna till hushållet, verkar det som. Kanske hon till slut insåg att han under alla år hade snyltat på henne? Jag vet inte, men man behandlar ju inte en person på det sättet som hon gör.

      • Nej, även om han kanske har varit en snyltare så har hon gått galet långt med det här. Att markera något är väl en sak, men det här är mer än så.
        Har han varit en misshandlare osv så har hon nu sänkt sig till hans nivå.

        Men det är intressant att se att ingen av dem ger sig. Båda är lika envisa!

      • Man kan ju undra varför de inte skaffar en advokat, en medlare. Och varför han låter sej kastas ut. Och varför han väljer att sunka till sej under sex månader i trädgården. Har de inga vänner eller barn eller andra som kan prata med paret, kan jag undra.

        Kao

      • Det verkar som att det har blivit en kamp där det ligger mycket prestige mellan dem. Han kan medvetet låta sig sunkas till för att väcka medlidande från omvärlden så att hans fru blir den stora boven. Sånt förekommer ju extremt ofta i trasiga relationer, både bland män och kvinnor.
        Eller så är han inte frisk mentalt.
        Det finns massor med anledningar att gissa på.

      • Ja. Helt mentalt frisk kan han ju inte vara, den saken är klar. Ingen vettig människa utsätter sej frivilligt för det han gör.

      • Nu har jag gått in på några länkar om/i inlägget. Vissa verkar anse att hela historien är en bluff. Men när det gäller USA är jag van vid att vad som helst verkar vara möjligt over there.

        😉

        kao

      • Jag brukar kolla Judys Domstol ibland. Där ser man verkligen hur märkliga folk är. De stämmer varandra till höger och vänster för små skitsaker och förtalar varandra inför rätten, publiken och de miljontals som varje dag ser programmet. Att de samtidigt bidrar till att svaranden blir av med jobbet pga av förtalet (som inte har med ärendet att göra) bryr de sej inte om. Och då kan det handla om skitsummor som 150-200 dollar ibland. Samma sak på ”Dr.Phil, som jag också ser ibland. Men jag måste ändå säga att de vanliga amerikanerna i USA och även utomlands, som jag har träffat på resor, är väldigt trevliga. Nästan lika trevliga som holländarna :_)

        Kao

      • Jag har sett det programmet förut, och det är lika roande varje gång att se hur de gör 🙂

        Jaa, nu har jag visserligen bara varit där en gång, men de var otroligt varma och välkomnande mot oss. De tog an oss som om vi vore gamla vänner och pysslade om oss på alla sätt och vis 😀
        Holländare har jag än så länge inte haft möjligheten att stifta bekantskap lite närmare med. Men vem vet, det blir kanske av sen 🙂

Kommentera

