Hämnden Är Ljuv // Kao

http://www.bonton.se/gallery.asp?id=1197&g=11-gift&f=12

10 svar till “Hämnden Är Ljuv // Kao

    • Önskar nästan att jag hade stått där med bazookan själv, då ‘min’ psykopat höll på att ta livet av mej sakta men säkert under 1,5år 😉

      Men det funkade utan vapen 😀

      • Kom att tänka på dig när jag var i Thailand(3 veckor) för första gången. Har nu varit hemma i 4 veckor, åker ner nästa vecka. Snacka om att ha fastnat.

      • Kul. Jag har varit där flera gånger – och även sett eländet bakom leendena. Innan amerikanerna kom till Thailand, hade sina baser där för kriget i Kambodja, existerade ingen prostitution där. Vad är det du har fastnat på och vad säger din fästmö? Är hon med dej där?

        Kao

      • Trodde att Amrisarna var där för Vietnamkriget. Du bår nog läsa mitt senaste inlägg, så förstår du vad jag har fastnat för och vad som hänt med fästmön.

      • Visst var det Vietnam också. Hela Indokinakriget! Har varit i Thailand, Siem Reap (Angkor Wat) i Kambodja och Luang Prabang i norra Laos men aldrig i Vietnam. Har träffat människor som själva berättat om kriget där. Hur bombplanen rensande Mekongflodens bankar och mördade alla de utfattiga som bodde och odlade där. I Kambodja finns fler stympade människor av försåtliga minor som fortfarande finns kvar där, än i resten av världen. Sett till antalet invånare. Vissa ställen fick jag inte ens besöka pga det. Så det var inte bara Vietnam. Även om det också givetvis var fruktansvärt. Det är ju det man mest hör talas om. Skulle även till Vietnam, Ho-chi-min-staden (Saigon), men tvingades ställa in resan dit pga en demonstration, kravaller, på flygplatsen i Bangkok just då jag skulle resa dit (gultröjorna mot rödtröjorna). Kolla 2008 3/12 om du vill.) Allt i samma resa.
        ———-
        Hmpf! Ska kolla ditt inlägg.

        Kao

Kommentera

