De Dansande Tornen (Bild) // Kao

Dancing Towers, Dubai (Bild: Dubai News)

Öppna inlägget för att se lite av den fascinerande arkitekturen.

24 svar till “De Dansande Tornen (Bild) // Kao

    • Problemet med det här inlägget verkar vara att du (och kanske andra) inte kan se arkitekturen i bilden, för att annat skymmer synen. Men det är just arkitekturen jag vill ha kommentarer på i detta inlägg.

      Att den är vulgär i mänskliga och politiska sammanhang och gör att man kan må illa av detta är en annan sak.Och det är de ju.

      Att gästarbetarna, som utgör majoriteten av de som bor i Dubai tjänar uruselt och blir illa behandlade är inte det jag vill visa i just DETTA inlägg är vidrigt.Men nu snackar jag om ett HUS. Eller tre stycken…

      Nära 90% av de som bor i Dubai bor där är gästarbetare och de har det INTE bra, trots att de är människorna som helt och hållet har byggt dessa mästerverk..Tagit alla risker. Blivit uselt behandlade.

      Så nu skrev jag ju själv en svarskommentar av politisk natur, trots att jag bara ville att du skulle kunna se något annat nån gång. 😦

      Kao

Kommentera

