Lemmy Kilmister – Motörhead // Kao

 

R.I.P, Lemmy. (24/12-45  –  28/12-15) Han dog som han levde. Hans sista ord var ”Fuck it”.

Öppna för att höra låten han gjorde med Doro:

5 svar till “Lemmy Kilmister – Motörhead // Kao

  1. Jag kanske har hört Motörhead utan att veta om det, men aldrig annars lyssnat på gruppen. Jag visste inte de spelade sådan här musik. Det kom som en positiv överraskning.

    Kram!
    /Skvitt

      • Jag känner igen mej i dej. Tror det har med åldern att göra. Har helst helt tyst hemma, men då och då lyssnar jag på någon låt. Sen stänger jag av. Samma med att ha bakgrundsljud som teven om jag läser på datorn. Antingen eller, får det bli.
        Jag läser hellre intressanta artiklar. Eller kollar djurfilmer.
        Så jag tror inte alls det är nåt fel med dej 😉 men antagligen kan folk tycka att såna som vi därför är tråkiga :D. Men vem bryr sej? 😀

        Kram
        Kao

      • Nä, vi bryr oss inte. Låt folk tycka vad de vill, men vi inrättar oss aldrig efter det som ska vara modetrender och liknande.

        Kram!
        /Skvitt

Kommentera

