David Bowie Död // Kao

Ännu en stor artist har gått ur tiden. Efter 18 månaders för allmänheten och fansen tyst strid mot cancer avled han hemma natten 9/1 – 10/1. 69 år gammal. Öppna inlägget och lyssna på den här låten:

..och denna, som kanske är ännu bättre, båda från 60-talet:

 

2 svar till “David Bowie Död // Kao

  1. Hans storhet kan väl inte ifrågasättas, men för mig betydde han inte något. Jag kan knappt erinra mig en enda låt han har gjort. Det är bara Space Oddity som han släppte 11 juli 1969. Den gillade jag.

    Kram!
    /Skvitt

    • Jag säger som du: han gav inte heller mej något större intryck, men just de 2 låtar jag la upp, plus kanske ett par till, gillar jag.

      Kram
      Kao

Kommentera

