Stockholmsprostitutionen Och Taxi Stockholm // Kao

Det är bara löjligt att man nu har ”upptäckt” att Taxi Stockholm bidrar till sexuella kontakter på Malmskillnadsgatan i Stockholm. Så har det alltid varit och kontakterna mellan den prostituerade och torsk och taxiförare. Det är inget nytt att vissa taxiförare förmedlar kontakter mellan prostituerade och kunder där.Och inte bara Taxi Stockholm.

Ska man få bort gatuprostitutionen ska man inte bara  sätta dit torskarna och taxiförarna. Man måste också förbjuda prostitutionen. Alltså även tjejerna.Det finns så många som tjänar pengar på den yttersta nöden. Kvinnorna är ofta spel- eller köpberoende. Eller missbrukare av annat slag. Varför ska de få fortsätta?  Det finns många som lever under existensminimum men aldrig skulle nedlåta sej att förfalla till prostitution. Om man verkligen vill dessa kvinnor väl  ska man förbjuda dem att  över huvud taget gå på gatan.

Det finns många åsikter om detta och att offerförklara tjejerna gör bara  problemet olösligt.

FÖRBJUD PROSTITUTION är min åsikt.

Det pratades om att kvinnorna,  i så fall skulle gå under jord, men det sker ju redan  både över och under jord. Att inte kriminalisera kvinnorna leder bara till  elände, men låt dem få hjälp!

Bara för att det finns ynkliga män som inte kan skaffa en kvinna på andra sätt än genom porr  och prostitution ska detta elände inte behöva fortsätta. En riktig man med rätt inställning och respekt för kvinnor behöver inte vara ensam i livet!

39 svar till “Stockholmsprostitutionen Och Taxi Stockholm // Kao

  1. Ja Kao jag tycker allting håller på att spåra ur överallt suck. Och förbjud prostitutionen låter bra för mig…
    Men trots allt skit så hoppas jag du får en fin helg… Kram Nicki

  2. Sedan min kvinna beklagligt gick bort i cancer för sju år sedan har jag inte haft sex med annat än den så kallade fröken höger. Sex är ju trots allt nödvändigt pockande ibland. Kanske mera för män.

    Jag skulle aldrig gå till en hora för den sakens skull. Av en sådan kan man väl aldrig få den ömhet och värme som man vill ha i en relation. Och därför skulle jag aldrig ta emot en sådan tjänst ens om jag fick betalt.

    Att taxichaufförer agerar hallickar kan jag förstå. Det har sin inkomst nästan helt baserad på hur mycket de drar in på körningar. Den fasta lönen kan de inte leva på.

    Prostitution kommer vi aldrig att kunna utrota. Det räcker inte att vi skapar ett samhälle där alla kan leva gott. Men om vi kunde skapa ett samhälle utan nöd så skulle ingen kvinna tvingas till prostitution av ekonomiska skäl. Då skulle enbart de kvinnor som är psykopater ägna sig åt ”yrket”. Och sådana finns det ju.
    Jag råkade själv på en sådan och det var absolut ingen trevlig erfarenhet. Och det handlade, som du förstår, inte om att jag ville köpa sex.
    I fyra månader var vi hop som ett helt normalt par. Men problemen bara hopade sig. Sen gav jag upp och jag forskade lite och fick verifierat att hon var hora, psykopat och kriminell bedragerska, dock utan att ha lagförts för sina bedrägerier. Hon kunde ju ljugandets konst. Det fick jag själv erfara när jag anmälde henne för hennes bedrägerier mot mig. Hela rättsväsendet ställde sig på hennes sida och det kostade mig 20.000 kronor utöver vad hon hade blåst mig på. Det blev en dyr affär.

    Så kan det alltså gå när man träffar fel tjej. En hora hade måhända varit bättre för då vet man vad det kostar. Men man får sannolikt ingen ömhet så då kvittar det för min del.

    Kram!
    Skvitt

    • Hmmm. Vadå? det finns väl aldrig en anledning till vare sej att bidra till eller använda sej av prostitution! Det finns massor av – inte minst pensionärer – men även utfattiga ensamstående småbarnsmammor som aldrig någonsin skulle använda sej av sånt. Eller utföra detta! Såvida de inte är psykopater eller helt under isen med noll självförtroende men med massor av självhat.. Det kan jag lova dej. Det finns inte en enda prostituerad kvinna som kan påstå att hon gått skadefri ur prostitution…..och vad är det för karlar som är så ynkliga att de tror att de är åtråvärda då de söker upp såna kvinnor? I mina ögon finns det INGA som helst orsaker till att detta ska fortsätta.
      ——
      Tråkigt att du utsattes för detta.

      Kram // Kao

      • Hon var hora! Men jag visste det inte då.
        Hon var psykopat. Men jag visst det inte då.
        Hon horade och skrattade åt torkarna och mådde inte det minsta dåligt av att utnyttja dem.

        Läs sista meningen igen!
        Utnyttja!

        Hon utnyttjade dem, det var inte torskarna som utnyttjade henne!
        Det är skillnaden mellan vanliga horor och de psykopatiska!

        Kram!
        /Skvitt

      • Nej, där har du helt fel. Från min sida handlade det om passion. Den största passion jag någonsin har känt. Men snart föll den ned i svartaste avgrund. Då gjorde jag slut. Det tog bara fyra månader.

        Sen kände jag behov av analys.Och det tog några månader. Sen föll alla pusselbitar på plats och jag insåg att hon svarade upp mot varenda punkt på psykopatiskalan som gick att verifiera.

        Hon var talför trots att hon bröt på svenska för att hon var från Filippinerna och hon var ytligt charmig vilket småningom gick upp för mig när hon visade sitt rätta ansikte. Det var då hon fick korgen.

        Hon hade en förhöjd självuppfattning och hade en grandios utstrålning, vilket ju var en av de saker jag föll för och lät mig förföras av. För det var hon som förförde mig, inte tvärt om. Hon visste ju att jag hade pengar och var snar att börja lura av mig dem. Hon sa bland annat att hennes el var avstängd och hyran obetald så hon skulle bli vräkt. Nåt sånt fick ju hända min ”ängel”, så hon fick pengar av mig.

        Och så kan man hålla på, punkt för punkt på psykopatichecklistan.
        http://www.psykopati.se/16914075

        Initialt blev jag våldsamt förälskad, men det föll kvickt pladask ned i bottenslammets sämsta tänkbara sörja. Och sen kom hennes dråpslag som hela rättsväsendet köpte rakt av! Och därmed slapp hon betala sina skulder som hon hade till mig, vilka hon hade bedyrat att hon skulle betala.

        Så dras en slipsten när man är en fullfjädrad psykopat.

        /Skvitt

      • Jag har inte syftat på dej då jag skrev kommentaren. Men jag förstår däremot att du fastnade i en ful fälla. Det lär nog inte ske igen.
        Beklagar.

        Kram
        Kao

      • Dyra knull, sa kriminalinspektören som faktisk aldrig fattade vad det handlade om. Ändå hade han förhört henne ett par år tidigare där hon också blev dömd misshandel, men inte för det försök till bedrägeri som låg bakom misshandeln.

        Det var kriminalinspektören som tipsade mig om den saken, men ändå trodde han på henne! Idiot! Ska det vara så svårt att tänka?

        /Skvitt

      • Fruktansvärt! 😦
        Jurister, domare och nämndemän fattar i allmänhet inte alls hur en bedragare eller psykopat fungerar och dömer därför ofta till deras fördel pga deras välsmorda munläder. Tyvärr.
        På den tiden jag jobbade som nämndeman kunde jag bli otroligt frustrerad av okunskapen hos de andra i gruppen och i flera fall var jag s.k skiljaktig (att målet då lättare kunde gå till Hovrätten), vilket retade domarna till vansinne.
        Allt skulle gå så himla snabbt och det fanns inte tid för eftertanke under överläggningarna, då vi skulle välja domslut.
        Som i alla statliga verk var det för lite personal och för lite intresse för själva uppdraget = att lyssna och sen döma på ett vettigt sätt.. Men framförallt för lite tid. Inget krav finns uppenbarligen på juristernas utbildning i människokännedom. Vet ej om det har blivit bättre, men jag har mycket svårt att tro det.
        Kram
        Kao

      • Det förvånar mej inte ett dugg att det blev som det blev, och jag beklagar att du lät dej luras.
        Kao

      • Jag kände först hennes man. När han blev arbetslös kasta hon ut honom. Hon kunde ju inte längre parasitera på honom, en välbetald snubbe tills jobbet försvann.

        Nästan ett år senare hade jag en fnurra på tråden med min kvinna, hon som senare gick bort och som jag åter blev tillsammans med efter att jag hade dumpat det psykopatiska fanskapet.

        De var ju väsensskilda personer, om man säger. Den ena rena aset och den första en äkta ängel. Men som sagt, det blev en fnurra på tråden och vari den bestod har jag lyckligtvis glömt bort, men just då tyckte jag den var allvarlig som fan.

        Psykopaten brukade ringa mig och snackade skit om sitt ex, min kompis. Och jag trodde på henne, så klart. Korkad och dum svalde jag alla hennes lögner och jag började se honom som en ren djävla skithög. Numera är han min bäste vän!

        Så när jag efter ett par månader efter att jag hade gjort slut med min ängel tänkte jag att jag har ju lyssnat så mycket på psykopaten, vilket jag ju då så klart inte visste att hon var, så nu kan ju hon gärna få lyssna på mig, tänkte jag.

        Det var liksom hennes tur att lyssna på mina bekymmer.

        Så jag ringde henne. Redan då var jag störtförtjust i henne, men inte kunde jag tro att hon ville ha mig, sjutton år äldre gammel gubbe! Så några avsikter hade jag verkligen inte, ska du veta!

        Men vi hade inte snackat länge i telefon innan hon sa att jag skulle komma över och det gjorde, bara för att snacka lite till. Något annat var jag inte inställd på (100% ärligt sagt! Tro mig!).

        Jodå, hon satt och lyssnade på mig när jag pratade om mina bekymmer med min ängel som jag hade lämnat.
        Och efter ett tag sa hon plötsligt ”Nu går vi och lägger oss!” Jag kunde inte tro mina öron, men så blev det. Och jag var plötsligt i himmelriket.
        Dagen efter ringde jag min kompis, dumpad av psykopaten nästan ett år innan, och berättade att det nu var jag som var tillsammans med henne.

        ”Akta dig, det är en farlig kvinna!” sa han bara och senare sa han ”Jag varnade dig ju!”

        Det skulle inte dröja länge innan jag insåg att jag hade hamnat i helvetet.

        När jag fyllde år hade fanskapet ”glömt bort” det. Och långt efter att jag gjort slut med psykopaten fick jag veta att just den dagen var hon ombord på en båt och sålde sina sexuella tjänster. Hade jag vetat att hon var hora hade jag aldrig lagt mig med henne. Men jag borde ha lyssnat på en annan kompis när han sa till mig att hon var stans största hora. Det kunde jag ju aldrig tro på, så gott öga som jag hade till henne.

        Den som däremot kom ihåg att jag fyllde år var den ängel jag hade dumpat när det kom en fnurra på tråden. Hon ringde och gratulerade mig. Och det ledde några månader senare till att vi blev ihop igen, ett förhållande som sen varade tills hon gick bort.

        Det är i stort sett hela historien. Och fortsättningen är ju sådan att jag inte kan gå vidare. Som det nu känns, som du vet, så har jag säkert haft mitt sista förhållande. En sån ängel som så tragiskt dog för mig i mina armar kommer jag aldrig att finna en gång till.

        Kram!
        /Skvitt

      • Tråkigt.
        Att man inte ens lyssnar på sina vänner när man blir förälskad är tyvärr inget ovanligt. Den ena killen blev ju dumpad då han blev arbetslös. Redan där hade du, om du inte varit så förblindad av kvinnan, kunnat dra öronen åt dej.

        Kao

      • Visst! Där har du helt rätt.

        När hon ringde mig stup i kvarten och beklagade sig över sin exman sa hon bland annat att hon hade sagt till honom innan hon fockade av honom att ”Inga pengar – inga knull!” Det verifierade han så det är helt klart och sant att hon sa det till honom.

        Jag borde ju ha tagit det ad notam och dragit öronen åt mig redan då.

        Men du vet, blå ögon är blå. Men jag har lärt mig den dyra läxan.

        Kram!
        /Skvitt

      • Det var ju ett rakt, om än inte särskilt känslosamt besked från henne…..synd att du gick på det ändå. Kan bara beklaga.
        Kao

    • Man kan aldrig aldrig skylla på taskig lön för att man som taxichaufför förmedlar prostitution! Det ligger ett stort kvinnoförakt bakom allt agerande som har med prostitution att göra. Alla kvinnor som går på gatan är verkligen inte offer i bemärkelsen att de mår psykiskt dåligt. Inte alls! Många är enbart (?) fast i spel- och lyxberoende. Men en sak kan jag lova dej: de går INTE där för att de gillar sex med okända män. Det kanske är någon promille som går där för nån slags spänning, men den summan är försumbar.
      I övrigt, i normala fall, tror jag att både män och kvinnor har samma behov av sex. Men att för kvinnor är känslan och samhörigheten med en partner kanske viktigare än det är för en man.
      Kao

      • Jag tror att nästan alla prostituerade kommer från problemfamiljer och därför tidigt fastnat i missbruk, eller i vart fall haft en taskig skolgång. Ett välbetalt jobb har därmed inte varit möjligt, om de ens har fått något jobb över huvud taget. Med en sådan bakgrund är det alltså prostitution som gäller, vilket inte betyder att alla med sådan bakgrund verkligen prostituerar sig. Frågan blir ju då varför vissa ändå gör det.

        Vad gäller ömhet och närhet som förutsättning för lusten till sex kan jag bara svara för mig själv, men jag tror inte att jag är unik bland män på det området, tvärt om. Men för mig gäller i alla fall att jag ”vaknar” bara av att gosa först. Jag tror inte ens att jag är potent annars. Men jag har ju aldrig prövat att göra det utan en stund av gosande.

        De män som går till horor tror jag ligger halvvägs ut på skalan mot att vara våldtäktsmän, om du förstår hur jag menar. Alltså att de har ett behov av att dominera, lika mycket som de har ett behov av sex. Eller så har de behov av udda sex, mer eller mindre perverst, som deras parters inte ställer upp på, eller tror så i vart fall och därför inte vågar fråga om.
        Sex mot betalning är ju också kravlöst, det är bara betala som gäller. Kanske vissa män vill ha det så. Nån förklaring måste ju finnas. Men för min egen del kan jag ärligt säga att jag aldrig skulle komma på tanken ens om priset bara skulle vara en endaste krona. Det handlar alltså inte om pengar. Sex vill jag bara ha med någon som älskar mig och en sådan tjej kan jag ösa pengar över, men bara för att jag älskar henne, inte för att hon ska vara mig till lags.

        Kram!
        /Skvitt

      • Visst är det så. Dessa kvinnor är till 99% skadade redan innan de började sälja sex. Men det betyder inte att de ska fortsätta gå där. De flesta skadade kvinnor gör inte det.
        Och männen? De har ju ofta familjer, vilket är ännu mer förvånande för mej.

        Kao

      • Det hade du.
        Men är man kär så lägger sej en slags dimma över förståndet och det tar ett tag innan man inser att man blivit lurad. Jag har också blivit avlurad pengar, ska du veta. Även om det inte var av just psykopater, bara vanliga sluskar som inte ville arbeta och ständigt var panka.
        Kao

      • Verkligen. Det vet ju jag också.
        Tyckte att mannen jag träffade sa lite konstiga saker och var lite väl översvallande kärleksfull mot mej. Tills efter tre månader, då allt vände och terrorn började. Då var det näst intill omöjligt att bli av med fanskapet. Det visade sej att han var psykopat…..och det var inte jag som satte diagnosen på honom. Jag läste det i hans journaler då jag arbetade på en viss plats. Då föll polletten ner, vad jag blev och hade blivit utsatt för.
        Kram
        Kao

      • Se där ja!

        ”Sa konstiga saker”, det känner jag igen från mitt eget djävla psykopatas.

        Men innan jag vaknade upp, strax innan och medan jag under de två tre första månaderna fortfarande älskade henne bortom sans och balans, så började jag se henne som en oslipad diamant. Till exempel att helt ogenerat prutta och skatta åt det är ju inte normalt. Men jag trodde ju att jag kunde slipa ”diamanten” tids nog. Ett längre (faktiskt livslångt) förhållande hade jag ju tänkt mig.

        Men sen …ja du förstår. Det var fan ingen diamant! Hon var en riktigt stor skithög. Så mycket hade jag misstagit mig på fanskapet.Och sen fick jag ju veta att hon var en hora. Men då hade jag redan gjort slut med aset.

        Men visst var hon grann, liten, ung och näpet förtjusande i mina förbannade blå ögon som tilltalades av hennes asiatiska utseende.

        Jag har sett henne efteråt och kan inte för mitt liv förstå hur jag kunde tycka att hon var fin. Hon liknar mera en apa! Så kan ögonen förvridas.

        Fyttifan för sådana as!

        Kram!
        /Skvitt

      • Märker att du fortfarande är full av hat mot henne och att du förbannar dej själv för att du ”gick i fällan”. Kanske du skulle må bättre och inse att alla kvinnor inte är såna, om du släppte den där vedervärdiga historien. Jag har släppt min psykopat och blir mest road av att tänka på hans tillkortakommanden numera och det fanns en uppsjö av såna. Jag föredrar alltså att tänka på hur ynklig han var som person. Det underlättar.
        Kram
        Kao

      • Jag bryr mig inte i dag. Men jag mådde djävulskt dåligt. Självklart är det ett fåtal som är som henne.

        Kram!
        /Skvitt

      • Tycker det verkar som att bara tanken på henne gör dej rosenrasande. Ditt språkbruk tyder på det. Men det är fullt förståeligt.
        ———–
        Jag blir så trött på att allt fler människor bara verkar tänka på pengar = The american dream. I USA är tydligen folks högsta önskan att bli rik och berömd. Den som sen kanske vinner en större summa pengar köper uberlyx för att skryta och glänsa, och blir snart utfattiga igen = ”Den som gapar efter mycket…”

        Kram
        Kao

      • Jo, det gick väl fram. Jag undrar bara när nån ska slå ihjäl henne. Risken (chansen 😉 !) borde vara överhängande.

        Jo, många har blivit ruinerade för att de har vunnit storkovan först 😉

        Kram!
        /Skvitt

      • Folk verkar tappa all vett och sans. Verklighetsförankringen. Men det är väl så storkapitalisterna vill att vanligt folk ska göra om de vinner pengar. De skrattar nog säkert gott åt folks dumheter.
        Kram
        Kao

      • Många kvinnor som kommer hit från Asien gör det säkert av kärlek till den som tog dem hit. Men även för att få ett bättre liv. Då vill de givetvis inte åka hem igen. Dessutom tomhänta. Det måste vara den yttersta förnedringen. Då kämpar de hellre med näbbar och klor för att behålla den typ av ‘status’ de lyckats få här. Bland dessa kvinnor, som bland andra typer av mänskliga grupperingar, finns det alltid rötägg.
        ——-
        Jag skulle bli mycket fundersam, misstänksam om jag hade en massa pengar och en 17 år yngre karl visade förtjusning i mej. Om han kände till mina ekonomiska förhållanden, eller om det märktes på min livsstil. Min bostad. Dessutom vill jag inte vara tillsammans med någon jag kan vara dotter eller mamma till, rent åldersmässigt.
        Men numera trivs jag som allra bäst i mitt eget sällskap. Kanske låter tråkigt, men det är det inte. Jag kan träffa folk när jag vill och vara ifred när jag vill, dvs som oftast.
        Kram
        Kao

      • Visst borde jag ha dragit öronen åt mig, men jag blev förblindad. Så enkelt är det.

        Nej, inte låter det tråkigt. Mitt liv ser ut på samma sätt och jag klagar inte och har inga planer på att försöka förändra det.

        Kram!
        /Skvitt

      • Det kan ju hända vem som helst. Men jag är faktiskt stolt över mig själv att jag på fyra månader insåg att hon aldrig skulle bli bättre. Diagnosen kom jag dock fram till något senare. Det var en diagnos jag faktiskt inte hade tänkt på under tiden. Då var det bara frågetecken kring varför hon var som hon var.

        Kram!
        /Skvitt

Kommentera

