Leka Med En Hyena? // Kao

Att leka med en hyena? Är det verkligen möjligt? Konstigt nog är djuret skrämmande för och avskytt av många människor.

Men de är ju endast sin ras.

Här är Kevin Richardson  som vet vad han gör och förklarar vad deras  skrattande egentligen betyder.

…och här är mannen som talar med lejon (klicka på rubriken):

 

14 svar till “Leka Med En Hyena? // Kao

  1. Jo jag känner till honom. Jag tycker att han är galen. En dag går det antagligen åt helvete för honom är jag rädd för.

    Kram!
    /Skvitt

    • Det vet han själv och säger det också i en av videorna om honom och lejonen. Bara en sån sak som att vända ryggen åt dem och springa skulle mycket väl kunna bli det sista han gör.
      / Kram / Kao

  2. Att han bara vågar.. jag måste nog hålla med om att en vacker dag är det kört.. Dom flesta som beter sig som han råkar förr eller senare illa ut.. Vilda djur är alltid vilda djur även om dom skenbart kan verka både tama och snälla.. och då följer dom väl bara sin instinkt eller hur? Men det ser onekligen fint ut på film men jag säger som du nöjer mig med att titta på jag föredrar att gulla med katter och hundar 🙂 Kram Nicki

Kommentera

