”Jag Kommer Att Överleva!” // Kao

Klicka på rubriken för att få fram låten med Gloria Gaynor:

9 svar till “”Jag Kommer Att Överleva!” // Kao

    • Jag förstår precis :-). Har i så fall också en ‘livstemalåt’= My Way med Frank Sinatra. Ingen annan låt stämmer så fullständigt överens med mitt liv. Om du lyssnar på den: ta den med lyrics, så du har texten framför dej.

      Kram// Kao
      // Kao

      • Åh, jag minns första gången jag hörde din låt! Det var 10.000 meter upp i luften, i planet på väg till USA. Jag lyssnade på musiken de spelade i planet och så kom den låten. Jag var andlös för den var så bra!! Det tycker jag fortfarande, så jag förstår ditt val av den 😃

Kommentera

