Äntligen! // Kao

Har haft en hel del strul med att komma in på bloggen sen jag köpte min nya dator. Hade glömt mina inloggningsuppgifter. Hamnade hela tiden på en gammal blogg som jag knappt har använt. Men igår var min dotter här och fixade allting. (Hon använde sej av både den gamla och den nya datorn för att lyckas med uppdraget). Så nu är allt frid och fröjd. I alla fall med datorn 🙂

8 svar till “Äntligen! // Kao

  1. Grattis Grattis Grattis 🙂
    Gör som jag, jag har en liten bok i ett skåp vid datorn där jag har alla mina inloggningsuppgifter och lösenord till alla ställen där jag har något skulle aldrig funka annars.. Ska fortsätta med tvätten men men önskar dig en fin helg ifall jag inte hinner in mer idag… Kram Nicki

    • Har också funderat på en anteckningsbok med alla koder men fortfarande har det inte blivit av.
      ———–
      Tvättade gjorde jag i förrgår och jag får så förbaskat ont i ryggen av att bära. Även korta sträckor. Men det luktar så gott i tvättstugan att det överväger smärtan lite grann :-).
      —–
      Ha en finfin helg du också. Vädret bådar ju gott för promenader och utomhusaktiviteter.
      Kram// Kao

  2. Åh så bra att det löste sig. Jag har alla mina inlogg uppskrivna ..det är många lösenord att hålla reda på. Min dator har problem med microsoft..så jag har varit utan dator ett bra tag nu. Inget roligt ..skyller allt på W10.
    Kram

    • W 10 är det många som har klagat på. Vad jag har på denna dator har jag inte en aning om. Förut hade jag W7 och det var hur bra som helst.
      —–
      Det är flera som har skrivit upp alla koder. Skulle gjort det för länge sen men det har inte blivit av. Kanske dags att ta itu med det nu…. 🙂
      Kram och ha en fin helg
      Kao

Kommentera

