Kort Vandring På Södermalm (tre bilder) // Kao

(Klicka på rubriken)

Nedan: Katarina kyrka

stefans höstbilder, gata kat.kyrka

höst i vitan 8

Kulturhus i Vitabergsparken

höst i vitan 6

6 svar till “Kort Vandring På Södermalm (tre bilder) // Kao

  1. Vilka underbara foton Kao och vad roligt att få se någon annans bilder där man känner igen sig och får hemmakänsla.. Så snyggt fotat och jag är glad att du nämnde dom för mig för jag har missat dom helt.. Om det händer flera gånger så är jag bara glad om du säger till.. Ser riktigt härligt och höstlikt ut och jag älskar den svala friska höstluften.. Kram Nicki

    • Ja, det är lätt och skönt att andas nu. Bara det inte regnar så är jag nöjd. Men jag fruktar mörkret som kommer nu. Vill inte ha vintertiden tillbaks. Den extra timmen med ljus som sommartiden ger, skänker glädje och livslust. November är nog den värsta månaden på hela året. Usch!
      // Kao

Kommentera

