Skilsmässa På Gång? (Bild) // Kao

Vill din partner skiljas? Bli inte svarslös…..(Klicka på rubriken för att se bilden): http://www.bonton.se/gallery.asp?id=1197&g=89-levandelivet&f=19

4 svar till “Skilsmässa På Gång? (Bild) // Kao

  1. Hej igen..
    Jo mitt Photobucket är kaputt igen så otroligt tröttsamt när det bara krånglar..
    Det innebär att jag inte kunde göra ett nytt inlägg idag hade tänkt förnya big brother om bankerna och lägga till dina dom två nya och Antonias länkar och svar men som sagt får lägga det på is över helgen..

    Andra gången photobucket strular på kort tid.. Mina andra två sidor har inte enda bild bara kryss och på wordpress är min lilla bild som brukar liga i marginalen bara ett kryss..
    Får väl i värsta fall snart hitta något annat sätt att infoga mina bilder på WP..

    Om jag skulle ha laddat upp rubbet på WordPress så hade nog mitt utrymme varit slut för längesedan–
    Hoppas du får en fin allhelgona helg.. Jag ska till kyrkogårdem med ljus och krans till min pappa och janne till sina föräldrar så det blir väl lite foton därifrån..
    Stor kram och var rädd om dig .. // Nicki

    • Har själv inte alls såna saker som photobucket. Bara ett vanligt bildarkiv. Och det funkar helt ok. Men jag strulade bort en massa bilder när jag var grön på att hantera en dator. Tyvärr. Alla mina bilder från bl.a Gambia och Senegal är borta. Och bilder från andra resor.
      😦
      Kao

Kommentera

