Plötsligt Insåg Jag… // Kao

…plötsligt nyss ikväll  insåg jag att jag satt och tittade på ett program om slem-salamandarnas liv i amerikanska iskalla bäckar, där forskare entusiastiskt berättade om detta djurs liv (hur kul är det egentligen?)  – men att jag inte har så stort intresse för sånt en fredagskväll – så jag slog över till 9:an och ska nu kl. 21.00 kolla Criminal Minds. Inte många program i min smak på helgerna. 😦

4 svar till “Plötsligt Insåg Jag… // Kao

  1. Haha låter bekant fniss..
    I fredags fick jag sitta och genomlida 2 timmar med Gold Rush världens tråkigaste program i mina ögon men Janne gillar det och eftersom det för övrigt bara var skit så kunde han lika bra få se på det.. suck.. Kram Nicki

    • 😀 Sånt händer. Men jag är ensam om att styra när teven ska vara på eller ej. Slötittar sällan men just den dagen hade jag sett något annat program innan och upptäckte först efter en halvtimme vad jag egentligen tittade på 😀
      // Kao

Kommentera

