Att Tjäna Pengar På Andras Olycka?(bild) // Kao

Klicka på rubriken

http://www.bonton.se/?d=2016-11-21

10 svar till “Att Tjäna Pengar På Andras Olycka?(bild) // Kao

  1. Får kommentera inlägget senare just nu vill jag bara säga
    Vilken fin dag att vara född på
    Ett fyrfaldigt leve för dig på din stora dag.. Hurra Hurra Hurra Hurra.. massor av grattis kramar från mig och hoppas du får både tårta och presenter.. // Nicki

    • Javisst är den? Men den stämmer nog rätt bra överens med verkligheten.

      Tack tack. Det blev en fin kväll då min dotter bjöd på middag och så fick jag ett par presenter jag så väl behövde – och en liten jul-en 🙂
      // Kao

Kommentera

