Gott Nytt År! // Kao

non violence gun Reuterswärd

Jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR 2017!!!

….också till alla som lider i länder av  krig, svält och fattigdom ett bättre 2017

(klicka på rubriken för att se bilden)

10 svar till “Gott Nytt År! // Kao

  1. Tack & Gott nytt år till dig!
    Önskar kunna må bättre nästa år och läsa mer av några bloggar jag vill följa som t.ex din & jag säger detsamma om krigsdrabbade här på vår planet!
    Hoppas att det blir evig vapenvila i Syrien!

    • Tack Ankie. Tyvärr tror jag att vi bara ser början på ett mycket längre och segdraget krig i Mellanöstern och Afrika. Men jag önskar att jag har fel.
      …….
      Kan du skicka mej en länk till din blogg?
      // Kao

  2. Gott Nytt ÅR Kao!
    Hoppas att världen kommer se ljusare ut detta år..hoppas att människor besinnar sig och sprida mer kärlek istället för ondska och förödelse..
    Stor kram

Kommentera

