Här Är Min Dotter Just Nu // Kao

Min dotter L och jag har rest mycket över stora delar av världen under hennes uppväxt och nu fortsätter hon resa, fast nu med sin kille. Har fått härliga mobilvideos på lejon och elefanter per mejl men klarar tyvärr inte tekniskt  att lägga ut dem här 😦

Men jag hittade på internet en bild på husen och elefanterna vid vattenhålet alldeles utanför (se nedan). Här är de på safari i tre dagar. Annars bor de utanför Mombasa som är Kenyas andra stad. Ganska nära Nairobi. Hon har sparat hårt i ett år för den här resan.

Bildresultat för tsavo east and west Kenya

(Bild; Google. Vilda elefanter alldeles nedanför husen)

Bildresultat för Kenya mombasa beach

(Bild; Google.Så här bor de, här är stranden alldeles vid hotellet utanför Mombasa.)

Gissa om jag hade velat vara där själv…..

2 svar till “Här Är Min Dotter Just Nu // Kao

Kommentera

