Barnbarnet // Kao

Igår var dottern och svärsonen här med den 4 dagar gamla lilla bebisflickan. Vi fikade och jag fick det stora nöjet att hålla i och gulla med bebisen :-). Hon väger ju 4 kilo och det kändes. Massor med svart hår och stora mandelformade ögon. Min lilla dotter gjorde verkligen ett hästjobb som klarade av att pressa ut den bebisen 😀

Den här gången vaknade bebisen, men på sjukhuset sov hon och då ville jag inte ta upp henne.

Det är en fantastisk känsla att ha blivit mormor :-). Ser fram emot långa promenader i vinter.

8 svar till “Barnbarnet // Kao

  1. Vad roligt, Kao! Vi hade besök av döttrarna i går och den lille höll jag i mest hela tiden. Han är sjuk veckor nu och det känns i nacken att jag har burit honom. Jag förstår att du gläder dig åt att få gå ut med den lilla!

    • Det ska bli jättekul (det ÄR redan jättekul) 🙂
      Jag kände av höger axel efter ett tag. Svärsonen la barnet åt fel håll, men huvudet åt höger. Men det tar jag igen nästa gång.

      😀

    • Tack ska du ha. Så småningom ska jag visa nån bild på det lilla underverket. Men då måste jag få bilder till min mejl eftersom min urgamla mobil inte går att föra över bilder från.

      // Kao

      • Tack. Det var fantastiskt att hålla lilltjejen i famnen för första gången. Livet får liksom en ny mening när man får barnbarn 🙂
        Båda föräldrarna lever i ett lyckorus. och farfar och farmor är också jättestolta nu när deras enda son har fått barn.
        ‘// Kao

  2. Åh fantastiskt ..ett nytt litet pyre med hela livet framför sig ❤
    Bebisar är så mysiga luktar gott och man vill bara hålla i dem ..det gör en helt salig.
    Förstår ditt lyckorus.
    Kram

Kommentera

