”Save Tonight” // Kao

Denna videoinspelning  såg jag från min dåvarande tillfälliga arbetsplats i skiftet 1997-1998. Den höll på hela dagen och Eagle-Eyed Cherry sprang fram och tillbaks på trottoaren utanför och det läckra soundet ekade gång på gång mellan husväggarna. 

Det var rätt kul att låten sedermera blev en världshit. Min då 8-åriga dotter var med mej på jobbet den dagen och hon minns fortfarande den dagen med ett stort leende. (Nu är hon 25 år).

Idag dök den upp, men jag vet inte riktigt varför…Minns du låten?

4 svar till “”Save Tonight” // Kao

  1. Ja,han har gjort flertal riktigt sköna och bra låtar. Nu skall jag vara lite personlig en stund. Som du säkert vet är jag både mycket tacksam och uppskattar minst lika mycket när det gäller värdet av konversera med dig, det ger mig mycket ska du veta. Men som jag har märkt finns och en del saker som vi inte är överens om. Men för den skull hoppas jag inte att det skall behöva uppstå en schism oss två emellan, utan att vi även fortsättningsvis kan ha ett positivt meningsutbyte med varann, även om vi inte är överens om allt, så ser jag mot fler och givande diskussioner med dig. Hoppas vi kan vara överens om det. Ha d gott så länge!

Lämna en kommentar