Livet, Journalistik Och Omoral // Kao

Några visdomsord? Varsågod:

Livet är det som händer medan du gör upp andra planer”.  (John Lennon)

” Modern journalistik är berättigad till sin existens  av den stora darwinistiska principen, om den mest vulgäras överlevnad”.(Oscar Wilde)

”Alla goda ting i livet är antingen omoraliska, olagliga eller hårt beskattade”. (Oscar Wilde)

12 svar till “Livet, Journalistik Och Omoral // Kao

      • Du måste se mitt senaste inlägg om optiska illusioner. Jag får för mej att du gillar sånt 😉

        Kram
        Kao

      • Vet inte, men gissar på följande:
        1. Batteriet är till hälften urladdat
        2. Din betalning till Internetoperatören var ofullständig
        3. Elbolaget har ekonomiska problem efter Nuon-affären
        4. NSA tappar din dator på information
        5. En optisk illusion

        – – – 😉 – – –

        Allvarligt talat, jag vet inte, men det är inte din dator det är fel på. Något problem som har uppstått med din webbläsare är det mest troliga.

        Kram!
        /Skvitt

      • Kan bara vara 3an eller 4an :-).

        Ska prova att köra med Internet Explorer igen, så får jag se. Den är installerad och klar, men jag använder annars bara Mozilla Firefox.

      • Inte alls. Du bara inbillar dig.
        Och kanske har du missat uppdateringar på räven. Det kanske inte görs trots att du har ställt in för automatiska uppdateringar.

        Gör nu ett försök med att installera G C. Blir det fel, så vad gör det? Blir det rätt så kanske du vågar installera annat som jag rekommenderar.

        Kram!
        /Skvitt

      • Det kommer inte ske. Nu när jag äntligen blivit av med alla halvdana installationer så tänker jag inte skaffa nya.

Lämna en kommentar